Сургалтын хугацаа: 2017.12.22
Сургалтын зорилго: Хичээлийн суралцахуйн үр дүн, үнэлгээний шалгуурын нийцлийг тогтоох
Сургалтын бүтээгдэхүүн:
Сургалтын хэрэглэгдэхүүн: сургалтын тараах материал, хичээлийн хөтөлбөр, лекц, семинар, лабораторийн хичээлийн материал
Сургалтыг удирдан явуулах багш: доктор Д.Сарангэрэл
СЕМИНАРЫН ХӨТӨЛБӨР
№ | Үйл ажиллагаа | Хугацаа | |||
1. | Нээлт. Сургалтын зорилго, зориулалт | 09:00 – 09:10 | |||
2. | Дадлага ажил 1. Суралцахуйн үр дүнг бид түвшнээр тодорхойлж чадаж байна уу? | 09:10-09:30 | |||
3. | Суралцахуйн үр дүн ба түүнийг томьёолохуй | 9:30 – 10:00 | |||
4. | Дадлага ажил 2. Сонгосон хичээлийн суралцахуйн үр дүнгийн бүрдэл хэсэгт задлан шинжилгээ хийх, шүүн хэлэлцэх | 10:00 – 10:40 | |||
5. | Цайны завсарлага | 10:40 – 11:00 | |||
6. | Суралцахуйн үр дүн, түвшин ба үнэлгээний шалгуурын нийцэл | 11:00 – 11:30 | |||
7. | Дадлага ажил 3. Суралцахуйн үр дүн, багшлахуй/суралцахуй болон үнэлгээний аргын нийцлийг тодорхойлох | 11:30 – 12:30 | |||
8. | Өдрийн хоол | 12:30 – 13:30 | |||
9. | Үнэлгээний шалгуур боловсруулахуй | 13:30 – 14:10 | |||
10. | Дадлага ажил 4. Сонгосон суралцахуйн үр дүнд тохирсон үнэлгээний шалгуур боловсруулах | 14:10 – 15:30 | |||
11. | Цайны завсарлага | 15:30 – 15:50 | |||
12. | Үнэлгээний шалгуурын төрөл | 15:50 – 16:20 | |||
13. | Дадлага ажил 5. Үнэлгээний шалгуурын стандартыг боловсруулах | 16:20 – 17:50 | |||
14. | Сургалтын хаалт: Үр дүнг нэгтгэн дүгнэх | 17:40-18:00 | |||
Хүндэтгэсэн,
Б.Мөнхжаргал